Lerarenpagina

Onderwerp: Marketingmix - plaats

Doelgroep: studenten hoger onderwijs

Leerplandoelen (secundair onderwijs): 

  • 1ste graad A-stroom Economie en organisatie: D/2019/13.758/027
  • LPD 16 De leerlingen brengen in kaart hoe een onderneming zich op de markt
    competitief tracht op te stellen aan de hand van de marketingmix.
  • 7de: Verkoop en vertegenwoordiging: 2011/036
  • ยท6.3 De leerlingen kunnen een keuze maken uit de verschillende distributiekanalen. 

Werking:

In de webquest wordt er gewerkt rond het deel plaats  van de marketingmix. De studenten worden gevraagd een bedrijf te helpen de juiste keuzes te maken op vlak van plaats.  Op het einde is er quiz met een paar begrippen uit de webquest.

Organisatorische vereisten: De studenten hebben allemaal een eigen computer.

Tijdsbesteding: 20 minuten

Bedrijfseconomie 2
Siham S. en Stefanie H. 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin